Kai Huisman vertrekt na een seizoen

  • Het eerste

Na een seizoen in het blauw-wit van G.V.V.V. gaat Kai Huisman komende zomer op zoek naar een nieuwe uitdaging. De 26-jarige speler en technische leiding hebben dat in onderling overleg besloten.

Aanvallende middenvelder Kai Huisman (Ede, 27 maart 1995) maakte vorig jaar de overstap van DOVO naar G.V.V.V. Daarvoor speelde de voormalig international voor Heracles Almelo en FC Emmen en in de jeugd van Vitesse, Fortissimo en Blauw Geel’55. Zijn verblijf op de blauwe zijde van sportpark Panhuis blijft voor de Edenaar beperkt tot een seizoen.

De technische commissie en Huisman hebben in onderling overleg besloten het aflopende contract niet te verlengen. Kai Huisman speelde tot op heden elf officiële wedstrijden in het tenue van G.V.V.V. In de wedstrijd tegen de beloften van FC Volendam scoorde de aanvallende middenvelder zijn tot dusver enige doelpunt.

G.V.V.V. hoopt het seizoen op een succesvolle manier met Kai af te sluiten en wenst hem veel succes in zijn zoektocht naar een nieuwe club.

Fotografie: © Stefan Koops

Ander nieuws

Tariq Dilrosun is de beste speler van seizoen ’25-‘26

Het eerste | 27 mei 2026
Lees meer

“Ik ga met opgeheven hoofd weg” Gery Vink neemt afscheid van G.V.V.V.

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer

Voeg nu alle clubactiviteiten in jouw mobiele agenda

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer