Kai Huisman stapt over naar Bennekom

  • Het eerste

Kai Huisman heeft in Bennekom een nieuwe club gevonden voor seizoen 2022/2023. Eerder maakte de speler en G.V.V.V. bekend het aflopende contract niet te verlengen.

De Edenaar maakt komende zomer de overstap naar regiogenoot Bennekom, dat momenteel uitkomt in de eerste klasse. Bij G.V.V.V. komt Huisman weinig aan spelen toe. Hij speelde tot dusver in elf officiële wedstrijden en scoorde één keer.

Succesvol afsluiten

G.V.V.V. hoopt samen met Kai het seizoen op een succesvolle manier af te sluiten en wenst hem voor volgend seizoen veel succes toe bij zijn nieuwe club.

Ander nieuws

Tariq Dilrosun is de beste speler van seizoen ’25-‘26

Het eerste | 27 mei 2026
Lees meer

“Ik ga met opgeheven hoofd weg” Gery Vink neemt afscheid van G.V.V.V.

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer

Voeg nu alle clubactiviteiten in jouw mobiele agenda

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer