Opnieuw geen supportersbus wegens tekort

  • Het eerste

Supportersvereniging De Blauwen is er helaas opnieuw niet in geslaagd om een supportersbus te huren voor het vervoer naar Gemert. Daardoor kan de busreis donderdagavond niet doorgaan.

Door personeelstekort bij de touringcarbedrijven slaagde supportersvereniging De Blauwen er helaas niet in om een bus te kunnen huren voor de uitwedstrijd naar Gemert, in strijd om lijfsbehoud in de tweede divisie. De organisatie was daarom genoodzaakt om de vele inschrijvers teleur te moeten stellen.

Steun belangrijk

G.V.V.V. hoopt dat veel supporters alsnog met eigen vervoer de hoofdmacht achterna reizen. Jouw steun is in deze fase erg belangrijk!

Ander nieuws

Voeg nu alle clubactiviteiten in jouw mobiele agenda

Het eerste | 14 juni 2026
Lees meer

Aangepaste tijden in voorbereidingsprogramma hoofdmacht

Het eerste | 11 juni 2026
Lees meer

G.V.V.V. haalt multifunctionele Jayden Houtriet terug naar Nederland

Het eerste | 08 juni 2026
Lees meer