Van de bestuurstafel // eerste kwartaal

  • De club

Het Algemeen Bestuur brengt de achterban ieder kwartaal op de hoogte van de besluiten en ontwikkelingen binnen de vereniging met een ‘Van de bestuurstafel’.

Tijdens de winterstop hebben wij niet stilgezeten. Daarom informeren wij jou graag over een aantal ontwikkelingen binnen de club. Daarnaast zijn wij ook blij met de nieuwe besturen van Businessclub Vallei & Rijn en de supportersvereniging De Blauwen die flink aan de weg timmeren met o.a. het organiseren van diverse activiteiten.

Binnen stichting Topvoetbal G.V.V.V. (verantwoordelijk voor A-selectie heren) hebben we onze oud-eerste elftalspelers Robin Mulder, Wouter Bonke en Bart Hulsbos bereid gevonden om mee te denken met de scouting. Binnenkort praten we ook nog met andere oud-eerste elftalspelers voor een mogelijke rol binnen de stichting en/of onze club.

Verder willen we Joost Rebholz veel succes wensen met zijn nieuwe rol als accountmanager. Wil je als sponsor een bijdrage leveren aan onze club, laat het Joost weten via commercie@gvvv.nl of via WhatsApp: 06 – 417 04 987.

Wil je ook je steentje bijdragen en de club verder helpen? Meld je dan aan, we blijven continue op zoek naar nieuwe vrijwilligers en sponsoren.

We wensen jullie weer veel plezier de komende maanden!

Namens het bestuur,

Wilfried Bruijnzeels
Voorzitter G.V.V.V.


Ook G.V.V.V. voelt druk van de energiecrisis

Zoals eerder al gemeld, de club ontwikkelt zich voortdurend en nieuwe mensen sluiten zich graag aan bij onze organisatie. Toch voelt het bestuur ook druk. De energiecrisis en inflatie worden door de club gevoeld, waardoor er noodzaak is om blijvend actie te ondernemen. We gaan daarom door met het beheersen van onze kosten “met de hand op de knip” én de gemaakte afspraken om energie en gas te besparen. Daarnaast verkennen we ook de mogelijkheden om onze inkomsten te vergroten. We houden je op de hoogte!

Wij zoeken management en bestuurlijk talent

In het kader van de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze club benaderen we als bestuur regelmatig ouders, vrijwilligers en leden om hen te polsen voor management- en bestuurlijke rollen binnen onze club. Het lukt ons helaas niet om alle leden en ouders te bereiken! Vandaar dat we jou willen vragen. Heb je interesse of ken je iemand in je netwerk die het leuk vindt om via een management- of bestuurlijke rol een steentje bij te dragen aan onze mooie club, dan komen we graag in contact.

Vind je het leuk om deze rollen samen met iemand in te vullen, dan kan dit ook! Duo-rollen hebben we ook steeds meer binnen de club, waardoor de tijdsbesteding beperkt blijft tot een paar uur per week. Je kunt contact opnemen met Wilfried Bruijnzeels via voorzitter@gvvv.nl.

Sport BSO Kind & Co

Binnen het bestuur is gesproken over het bestaande contract tussen Kind & Co en G.V.V.V. Hier hebben wij vastgesteld dat:

  • De businessruimte waarvan Kind & Co nu nog gebruik maakt, na 1 juli 2023 niet meer beschikbaar is;
  • Het als alternatief hiervoor op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag beschikbaar stellen van de kantine van 13.00 uur – 18.30 uur en in de vakanties van 07.30 uur – 18.30 uur onvoldoende mogelijk is. Dit vanwege te veel overlap met diverse activiteiten van G.V.V.V. zelf.

 

Het bestuur heeft daarom helaas moeten besluiten om het contract met Kind & Co per 30 juni 2023 te beëindigen.

Vrouwen 30+

Onlangs is het Vrouwen 30+ gestart met trainen op woensdagavond.  Dit seizoen zal het bij trainen blijven en volgend seizoen willen we gaan kijken naar mogelijkheden om in een competitie deel te nemen op de vrijdagavond. Bij interesse om mee te trainen kunnen vrouwen contact opnemen met Brenda Dekker (06 – 460 04 107).

Beleidsplan jeugdvoetbal

Om ook de komende jaren een club te worden waarin we gelijke kansen belangrijk vinden, zal er vanaf eind maart een pilot gaan draaien met een circuittraining voor de O8 en O9. Onder begeleiding van gediplomeerde trainers zullen de jongens en meiden in deze leeftijdscategorie een circuittraining krijgen met verschillende stations en van verschillende trainers.

Na evaluatie zal dit ook volgend jaar doorgezet worden. Daarnaast staan er nog een aantal nieuwe dingen op de planning die de komende tijd uitgerold worden.

Mogen wij aan je voorstellen: activiteitencommissie

Vanaf eind vorig jaar hebben we een nieuwe activiteitencommissie. Deze commissie gaat zich onder andere bezighouden met het organiseren van de jaarlijkse vrijwilligersavonden, nieuwjaarsborrel en vormt ook het eerste aanspreekpunt voor andere mensen binnen de club die een activiteit willen organiseren.

De activiteitencommissie houdt een kalender bij van alle activiteiten en de voorzitter van deze commissie stemt dit af met het bestuur. Ook houdt deze commissie contact met de Jeugd Ontspannings Commissie (JOC) en de Toernooicommissie omtrent de activiteiten die zij organiseren, zodat alles goed op elkaar is afgestemd.

De nieuwe commissie bestaat uit:

  • Cindy van de Bovenkamp (voorzitter);
  • Hans van Eijk;
  • Gido van Barneveld;
  • Erwin Gerritsen.

 

Activiteiten van de J.O.C.

De J.O.C. organiseert de rest van dit seizoen weer verschillende leuke activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen binnen onze jeugdopleiding. Discozwemmen, paasbrunch, slotfeest, al deze succesvolle activiteiten zijn weer gepland. Waar ga jij aan meedoen? Kijk voor meer informatie en om je in te schrijven elders op onze website.

Vacatures

Coördinator Jong Blauw & Meisjes
Om onze jeugdspelers en hun ouders zo goed mogelijk te begeleiden, zijn wij op zoek naar een coördinator die het leuk vindt om aanspreekpunt te zijn voor spelers, trainers en begeleiders van Jong Blauw en de jongste meisjeselftallen (totaal vier teams). Als coördinator help je hen met het regelen van alle zaken rondom het voetbal. Uiteraard hoef je dit niet alleen te doen, samen met een enthousiast team zorg jij voor een goede jeugdopleiding.

Heb je interesse om coördinator te worden en onze nieuwe jongste leden op een leuke en uitdagende manier kennis te laten maken met het voetbal? Neem dan contact op via voetbalzaken@gvvv.nl.

Terreinmeester
Om ervoor te zorgen dat elke zaterdag alle spelende teams de juiste materialen hebben en iedereen gebruik kan maken van de kleedkamers, hebben we terreinmeesters nodig. Terreinmeesters hebben een cruciale rol binnen de voetbalorganisatie en zijn verantwoordelijk voor alle materialen en het kleedkamergebouw. Met een uitbreiding van de groep terreinmeesters kunnen wij per week wisselen en blijft het voor iedereen leuk.

Ben je een of twee zaterdag(en) per maand beschikbaar en vind je het leuk om een aanspreekpunt te zijn voor trainers en spelers? Dan horen wij graag van jou via voetbalzaken@gvvv.nl.

Teamspeler ledenwerving
‘De beste club in ’t Veen waar ik voor juichen wil’. Die zin uit ons clublied is de lijfspreuk van alle blauwen. Graag brengen wij dat gevoel over naar nog meer mensen in Veenendaal. Daarom zoeken wij vrijwilligers voor het projectteam dat zich gaat bezighouden met ledenwerving, instroom en ledenbehoud. Het welkomstgevoel brengen wij graag aan iedereen over.

Qua tijdsbesteding moet je denken aan ongeveer een avond per week. Lijkt het jou leuk om jouw enthousiasme over te brengen? Neem dan contact op via marcom-jeugd@gvvv.nl.

Het mediateam zoekt jou!
Beleef de wedstrijden van het eerste elftal op een unieke manier en zorg er met jouw kwaliteiten voor dat onze socials en website nog verder groeien. Als onderdeel van ons mediateam zorg je er samen met twaalf anderen voor dat iedereen de hoofdmacht volgt, alsof zij er zelf bij zijn. Met de strijd om het kampioenschap komt er ruimte voor onderscheidende content aan!

Zit jij de hele dag op Instagram of Tiktok? Lijkt het je superleuk om onze successen online te delen? Studeer je communicatie of journalistiek en wil je ervaring opdoen via kanalen met duizenden volgers? Wij kunnen bieden wat jij graag doet. Interviews, video, Tiktoks maken, niets is te gek.

Net zo enthousiast als wij? We ontmoeten je graag in team Marketing & Communicatie. Neem voor meer informatie contact op met Youri van Doorn, via communicatie@gvvv.nl, en loop eens een wedstrijd mee.

Nog vragen of opmerkingen?

Heb je na het lezen van onze ‘Van de bestuurstafel’ vragen over de inhoud? Dat horen wij uiteraard graag. Onder andere deze nieuwsbrief is een uitgifte van team Marketing & Communicatie van voetbalvereniging G.V.V.V. Reacties kunnen dan ook worden gestuurd naar hoofd marketing & communicatie Youri van Doorn, via communicatie@gvvv.nl.

Ander nieuws

Laat je blauwe hart spreken: help mee en word vrijwilliger

De club | 23 maart 2024
Lees meer

Supportersvereniging organiseert unieke busreis naar Hardenberg

De club | 21 maart 2024
Lees meer

Pak de agenda: 24 mei vrijwilligers/medewerkers avond

De club | 04 maart 2024
Lees meer