Succesvolle terugkeer van de G.V.V.V.-Bingo

  • De club

Afgelopen vrijdagavond vond de G.V.V.V.-Bingo plaats en het was een groot succes! De activiteit keerde terug na een lange afwezigheid, waarbij de laatste editie plaatsvond tijdens de coronaperiode – destijds noodgedwongen online.

Onder de deskundige leiding van de Bingo-masters Olaf, Daan, en Hans verliep de avond soepel. Zij zorgden niet alleen voor een goede sfeer, maar ook voor een vleugje humor, met het nodige gelach tijdens de “valse” Bingo’s die voorbij kwamen.

Voor alle deelnemers én de thuisblijvers heeft onze vaste cameraman Jan Ziengs een mooie impressie en foto’s gemaakt. Met zijn bijdrage kunnen ook degenen die er niet bij waren genieten van de hoogtepunten van deze avond.

Een groot dankjewel aan de organisatie – Cindy, Hans en Stefan – voor hun inzet en betrokkenheid. Samen hebben we kunnen genieten van een avond vol gezelligheid. We kijken uit naar de volgende editie!

 

Foto’s: Jan Ziengs

Ander nieuws

Arie Blankenspoor Toernooi 2026 weer zeer geslaagd

De club | 07 juni 2026
Lees meer

Zeer spannende ontknoping van de voetbalquiz

De club | 04 juni 2026
Lees meer

Dit moet je weten voor het Arie Blankenspoor Toernooi

De club | 02 juni 2026
Lees meer