MO13-1 wint met overmacht hoofdklasse toernooi in Oss

  • Wedstrijdverslagen

Ter voorbereiding op de laatste fase van de competitie, nam de MO13-1 afgelopen vrijdagavond 17 januari deel aan het wintervoetbaltoernooi in Oss.

Zes teams uit verschillende regio’s, voornamelijk uit de hoofdklasse, speelden op koude en mistige velden van RKSV Margriet om de winst. Het was G.V.V.V. die met 13 punten uit vijf wedstrijden met de beker naar huis ging.

Passie, teamwork en doorzettingsvermogen

Voor de winterstop waren enkele speelsters geblesseerd. Door de korte wedstrijden konden de speelsters weer wedstrijdritme opdoen en was er voldoende rust om niet overbelast te raken. Ze speelden als een hecht team en gaven weinig kansen weg. Alleen de eerste wedstrijd werd 1-1 gelijk gespeeld. De overige vier wedstrijden werden met overmacht gewonnen. G.V.V.V. wist niet alleen vaak te scoren, maar hield daarnaast in alle winstpartijen de nul.
Coach Marc Prins: “Met passie, teamwork en doorzettingsvermogen hebben ze de toernooiwinst terecht verdiend. “

Tekst: Jan Willem van de Craats

Uitslagen en eindstand

Ander nieuws

G.V.V.V. JO13-1 ONGESLAGEN KAMPIOEN IN DE HOOFDKLASSE

Wedstrijdverslagen | 07 december 2025
Lees meer

G.V.V.V. wint zespunten wedstrijd in Amsterdam

Wedstrijdverslagen | 07 december 2025
Lees meer

Jong G.V.V.V. houdt hoofd koel in slotfase en pakt tweede overwinning op rij

Wedstrijdverslagen | 16 november 2025
Lees meer