Benjamin Maria nieuwe aanwinst G.V.V.V.

  • Het eerste

G.V.V.V. neemt komende zomer Benjamin Maria over van DTS uit Ede. Waar Maria komend half jaar nog speelt, hiervoor speelde hij voor DUNO.

Maria is verheugd dat hij bij G.V.V.V. de stap naar de tweede divisie kan maken. De buitenspeler stond in de belangstelling van meerdere derde divisieclubs, maar kiest dus voor G.V.V.V.

De Technische Commissie alsmede trainer Gery Vink zijn blij met de komst van Maria. “ Hij heeft twee belangrijke wapens” aldus Rob de Boer. ”Hij passeert erg makkelijk en is zeer snel. Een fijne combinatie voor een buitenspeler. We hopen veel plezier van hem te gaan beleven!”

Fotografie: © Stefan Koops

Ander nieuws

Tariq Dilrosun is de beste speler van seizoen ’25-‘26

Het eerste | 27 mei 2026
Lees meer

“Ik ga met opgeheven hoofd weg” Gery Vink neemt afscheid van G.V.V.V.

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer

Voeg nu alle clubactiviteiten in jouw mobiele agenda

Het eerste | 24 mei 2026
Lees meer