Maandag 20 april was de eerste training van een nieuw samen te stellen VR 2 team. Dit was zo’n groot succes dat er een herhaling komt
OPROEP: Sluit jij aan bij Vrouwen 2 van G.V.V.V.?
Afgelopen week was de training voor onze nieuwe Vrouwen 2 een groot succes!
Wil jij komend seizoen (2026/2027) ook onderdeel zijn van dit enthousiaste team en uitkomen in de 4e klasse? Dan nodigen we je van harte uit om mee te trainen!
Wanneer?
Maandag 4 mei, aanvang 20:00 uur
Aanmelden?
Lijkt het je wat? Meld je dan aan via: VTO-meiden@gvvv.nl


