Zaterdag 2 mei wordt er bij onze club een extra training voor de onderbouw gegeven. Deze training staat ook open voor nieuwe leden.
Dit is echt een mooi initiatief om de jeugd extra te kunnen laten trainen en plezier in het voetballen te bezorgen.
Bij G.V.V.V. proberen we onder andere plezier te combineren met voetbaltechnische ontwikkeling. Herhaling van bepaalde oefenvormen is hierin belangrijk, evenals vaak met een bal bezig zijn.
We organiseren daarom weer een extra trainingsmoment voor alle spelers in de onderbouw, JO8 t/m JO11.
OOK voor nieuwe leden
Deze training staat ook open voor nieuwe leden, dus nodig vooral vriendjes en vriendinnetjes uit om kennis te maken met onze club.
Leeftijden: 2015, 2016, 2017 en 2018
Tijden
09:30 – 11:00
We hopen jullie daar te zien!


