Het kon niet mooier, op Super Saturday bekroonden de meiden van het MO13-1 team zich tot kampioen. Daardoor konden zij zich mengen in de kampioensparade die gisteren tijdens de rust van G.V.V.V. – AFC plaatsvond.
Wat een geweldig seizoen voor de MO13-1 van G.V.V.V.!
Met ontzettend veel inzet, plezier, teamspirit en mooi voetbal hebben de meiden zich gekroond tot ongeslagen kampioen van de 2e klasse!
De vreugde straalt er van af na het kampioenschap.
Week na week werd er gestreden voor iedere meter, en dat harde werken is beloond met een prachtige titel. Een topprestatie waar speelsters, trainers, leiders én supporters ontzettend trots op mogen zijn.
Gefeliciteerd meiden, jullie hebben het verdiend!
Geniet van dit mooie kampioenschap!
Tekst en fotografie: Naomi Louise Teunissen
Coördinator Meiden G.V.V.V.




